תעשיית הייצור ממשיכה להתפתח כל הזמן. ההוכחה המובהקת לכך היא שילוב טכנולוגיות חדשות אשר הופכות את תהליכי הייצור ליעילים וחסכוניים יותר. אחת מן הטכנולוגיות המוכרות ביותר היא כמובן רול פורמינג המאפשרת עיצוב מתכת לצורות וגדלים מדויקים. מהן מכונות roll forming? מהן היתרונות של מכונות אלו? היכן כדאי לרכוש? כל התשובות במאמר זה.

מכונות roll forming – מה זה אומר?

מדובר בכלי בו משתמשים לכיפוף ועיצוב יריעות מתכת לפרופילים וצורות ספציפיות. מכונות אלו פועלות על ידי העברת יריעות מתכת דרך סדרה של גלילים שמכופפים בהדרגה ומעצבים את המתכת לפרופיל הרצוי. המכונה מותאמת ליצור מגוון רחב של צורות וגדלים, בהתאם לדרישות הפרויקט. הגלילים מסודרים בדרך כלל בסדרה של תחנות, כל אחת עם סט גלילים משלה, כדי להבטיח שהמתכת מכופפת בצורה מדויקת ועקבית.

מהם היתרונות של מכונת roll forming?

מכונות אלו מציעות יתרונות רבים שיכולים לעזור לעסקים לשפר את היעילות, הפרודוקטיביות והרווחיות שלהם. הנה מספר יתרונות מרכזיים:

  1. דיוק – אחד היתרונות הגדולים ביותר של מכונות אלו הוא היכולת שלהן לייצר מוצרים עם רמת דיוק גבוהה. הסיבה לכך היא שהגלילים ניתנים להתאמה מדויקת כדי ליצור את הצורה והגודל המדויקים הנדרשים לפרויקט.
  2. מהירות – יתרון נוסף הוא יכולת ייצור גבוהה. מכונות אלו מיועדות להתמודד עם כמויות גדולות של חומר, לכן, הן יכולות לייצר מספר רחב של מוצרים מוגמרים בפרק זמן קצר. יתרון זה משמעותי במיוחד עבור חברות שצריכות לייצר כמות גדולה של חלקים או רכיבים על בסיס קבוע.
  3. פרקטיות – מכונות אלו משמשות לייצור מגוון רחב של מוצרים. בנוסף, ניתן להשתמש במכונות לייצור חלקים ורכיבים במגוון חומרים, כולל פלדה, אלומיניום, נחושת ומתכות אחרות.
  4. חסכון – שימוש באוטומציה מבוקרת מחשב פירושו התערבות אנושית מינימלית – כלומר, חיסכון בכוח אדם, הפחתת הסיכון לשגיאות ושיפור היעילות.

כתוצאה מכך, בזבוז החומר קטן משמעותית מה שמוביל לעלויות ייצור נמוכות יותר והעסק יכול להגדיל את הרווחיות שלו.

מכונות roll forming – רק אצל המומחים בתחום

בין אם אתם מחפשים לשדרג את ציוד הייצור הקיים או מתחילים בקו ייצור חדש, מכונת roll forming יכולה להיות השקעה מצוינת שתסייע לכם להשיג את המטרות השונות של העסק שלכם. אצלנו בחברת GMT – גרינברג מכונות כלים בע”מ, קיים מגוון רחב של מוצרים מיצרנים שונים. לכן, אין ספק כי תוכלו למצוא את הציוד הדרוש לכם. כדי לסייע לקהל לקוחותינו למצוא את המוצר הטוב ביותר עבור העסק שלהם, אנו מקפידים על קשר וליווי אישי לאורך כל הדרך. כבר בראשית התהליך, אנו לומדים את הצרכים של העסק שלכם ובהתאם מציעים את המוצר הנכון עבורכם. יש לציין כי הליווי אינו נפסק בעת רכישת המוצר, אלא, אנו עומדים לשירותכם כל הזמן.

לקבלת הצעת מחיר ושאלות נוספות נא התקשרו לטלפון 03-5600631. לפרטים נוספים לחצו כאן או מלאו פרטים בטופס צור קשר.